Ogłoszenie


#1 2007-02-22 13:53:46

kaukaz

Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-02-22
Posty: 184
Punktów :   

OPIS KLAS w l2 (po 2 transferze)

DARK AVENGER

ZALETY:

DEFENSYWA
-Duza ilosc Pdef (posiada skille pasywne, oraz self buff Majesty ktory zwieksza Pdef o 15%(lvl3) kosztem 6 Evasion)
-duza ilosc Mdef (posiada skille pasywne, oraz self buff Iron Will ktory zwieksza Mdef o 30%(lvl3))
-duza ilosc HP (z buffami moze osiagnac nawet 12k)
-odpornosc na strzaly (Shield Mastery lvl4: 99% szansa na blok, Deflect Arrow lvl4: 25% zmniejszone obrazenia od strzal)
-Shield Mastery (Absorbuje dmg tarcza zanim dosiegnie on zbroi, na 4lvl zwieksza szanse o 80%, czyli razem z tarcza mamy max 99%)
-Reflect Damage (self buff, oddaje 20% (lvl3) dmg wrogowi, nie dziala na strzaly oraz magie)
-Ultimate Defence (lvl 2: +3600pdef/+2700 mdef, trwa 30 sekund)

OFENSYWA
-Shield Stun (najlepszy stun w grze (najwyzszy lvl stuna ze wszystkich klas, plus wysoki u DA wspolczynnik CON), trwa 9 sekund)
-Dark Panther (osiaga 72 lvl, nasz najwiekszy sojusznik, damage dealer... po zbufowaniu osiaga piekielna sile)
-Drain Energy (duzy dmg, 20% dmg wraca do nas jako zycie)

WADY:
-niski wspolczynnik Accuracy (zwiekszamy go poprzez Blunt+tatuaze do Dex)
-niski wspolczynnik Attack Speed
-niski Damage (Damage= pattx70/pdef wroga (+/- 5%), od zadawania dmg jest jednak Pantera)
-niski wspolczynnik Wit (co powoduje ze jestesmy malo odporni na zaklecie Sleep, jezeli nas uspia budzimy sie Pantera)

SPRZĘT:
-Doom Heavy Set (+320 HP, -3 STR (tracimy troche dmg) +3 CON (+240 HP, wieksza odpornosc na ogluszenia), Shield Defense Rate increase by 24%)
-Art of Battle Axe (SA Health +25% HP), jako ze to topor wiec zwieksza accuracy o 4
-Tatuaze: CON oraz DEX kosztem STR

NAJWIĘKSZE PROBLEMY Z:
-Daggerzy (na wyzszych lvlach, ze wzgledu na ich duzy evasion oraz nasze male accuracy mamy problem z trafieniem). W C3 tarcza ma szanse na zblokowanie ich ktitikow.

PvP
-zaczynamy od Harmstring (zmniejsza speed wroga o 30%), wyslania Pantery oraz uzycia Drain Energy z dystansu. Nastepnie przechodzimy do zwarcia i zaczynamy Shield Stunem + SS.
-w extremalnych przypadkach zarzucamy Ultimate Defence, w tym momencie co madrzejszy odsunie sie od nas i bedzie czekal az nam sie UD skonczy. Jezeli mamy ochote na kontynuowanie walki, wyciagamy zza pasa luk (niespodzianka)...

PvE
-zaczynamy z dystansu od Drain Energy, nastepnie Shield Stun + SS... by uzupelnic brakujaca ilosc HP pijemy buteleczke (szkoda tracic mane na czary).

SIEGE
-naszym celem jest czyste Tankowanie i tworzenie przewagi liczebnej, jestesmy srednio przydatni



PALLADYN

ZALETY:
DEFENSYWA
-Duza ilosc Pdef (posiada skille pasywne, oraz self buff Majesty ktory zwieksza Pdef o 15%(lvl3) kosztem 6 Evasion)
-duza ilosc Mdef (posiada skille pasywne, oraz self buff Iron Will ktory zwieksza Mdef o 30%(lvl3))
-duza ilosc HP (z buffami moze osiagnac nawet 12k)
-odpornosc na strzaly (Shield Mastery lvl4: 99% szansa na blok, Deflect Arrow lvl4: 25% zmniejszone obrazenia od strzal)
-Shield Mastery (Absorbuje dmg tarcza zanim dosiegnie on zbroi, na 4lvl zwieksza szanse o 80%, czyli razem z tarcza mamy max 99%)
-Reflect Damage (self buff, oddaje 20% (lvl3) dmg wrogowi, nie dziala na strzaly oraz magie)
-Ultimate Defence (lvl 2: +3600pdef/+2700 mdef, trwa 30 sekund)
- w przypadku gdy masz ( lub kolega z party ) mało HP używasz Holy Blessing
OFENSYWA
-skuteczny w walce przeciw nieumarłym
-Shield Stun (najlepszy stun w grze (najwyzszy lvl stuna ze wszystkich klas, plus wysoki u Paladina wspolczynnik CON), trwa 9 sekund)
WADY:
-niski wspolczynnik Accuracy (zwiekszamy go poprzez Blunt+tatuaze do Dex)
-niski wspolczynnik Attack Speed
-niski Damage (Damage= pattx70/pdef wroga (+/- 5%) )
-niski wspolczynnik Wit (co powoduje ze jestesmy malo odporni na zaklecie Sleep)
SPRZĘT:
-Doom Heavy Set (+320 HP, -3 STR (tracimy troche dmg) +3 CON (+240 HP, wieksza odpornosc na ogluszenia), Shield Defense Rate increase by 24%)
-Art of Battle Axe (SA Health +25% HP), jako ze to topor wiec zwieksza accuracy o 4
-Tatuaze: CON oraz DEX kosztem STR
NAJWIĘKSZE PROBLEMY Z:
-Daggerzy (na wyzszych lvlach, ze wzgledu na ich duzy evasion oraz nasze male accuracy mamy problem z trafieniem). W C3 tarcza ma szanse na zblokowanie ich ktitikow.
STYL WALKI W PvP:
- walka opiera się na Stunie i Holy Blessing, gdy Stun wejdzie, jeżelimasz mało HP włączasz BSPS i się leczysz, a jeśli masz dużo HP to z SS i gdy Stun się skończy to powtarzasz cały etap
STYL WALKI W PvE
- walka opiera się na Stunie i SS'ach, w przypadku małej ilości HP używasz Holy Blessing Holy Blessing




WARLORD

ZALETY:
- Thunder Storm - grupowy Stun
- używa Pole
- skill Revival ktory odaje 1/3 HP
- skill Battle Roar dzięki niemu Warlord ma tyle HP
WADY:
- słaby P.Atk w porównaniu do innych
- słaby M.Def
STYL WALKI W PvP:
- podbiega wali Stuna grupowego
- uzywa skill'a Whirlwind
- potem kończy walkę z SS'ów
STYL WALKI W PvE:
- zbiera kilkanaście słabszych MoB'ów na siebie i je rozwala używając Thunder Storm i Whirlwind
- zbiera 2 silniejsze MoB'y na siebie używa Thunder Storm po czym nawala z SS'ów




GLADIATOR

ZALETY:
- Duale (duży dmg)
- Dosyć wysokie Evasion (często unika ciosów)
- Całkiem sporo HP i szybka ich regeneracja
- Triple Sonic Slash ( jeden z najpotężniejszych, jeśli nie najpotęzniejszy skill pod względem dmga w grze)
- niezły Atk.Spd
- w PvP ma szanse wygrać z każdym
WADY:
- Duale (niski Def)
- podatność na magię ( a wtedy wiadomo - pozamiatane)
- dosyć wolno biega ( w C1)
- Sposób ładowania Triple Sonica (dość czasochłonny)
- już wyżej wymieniony "Ryzyk, Fizyk"
- w PvP może również przegrać z każdym
STYL WALKI W PvP:
1 Sposób:
- Przed wejsciem na arenę ładujesz Focus Sonic na maksa. Na samym poczatku walki dajesz Triple Sonic (albo Double jak nie masz Triple), od razu po tym uderzasz Triple Slasha i trochę SSów. Teraz stajesz przed wyborem - musisz ocenić swoje siły - możesz wybrać walkę na SSy i TSlasha albo zaryzykujesz i zaczniesz ładować Sonica, druga metoda jest dużo szybsza (ale niestety również niebezpieczna), świetnie sprawdza sie w walce z np. TK. Gośc od razu rzuca Ultimkę (wg moich obserwacji) co znacznie zwiększa mu defa... ale jest tu haczyk, mianowicie podczas trwania Ultimy Tk nie może się ruszać! Jeżeli zaistnieje taka sytuacja to spokojnie odchodzimy i ładujemy Triple Sonica, po przygotowaniu podchodzimy, uderzamy i znowu odchodzimy itd. Musisz jednak bacznie obserwować czy przeciwnik nie używa przypadkiem Elemental Heal albo jakiegoś innego czaru leczącego, wtedy trzeba go uderzyć - choćby SSem, aby przerwac czarowanie. Chciałbym zaznaczyć, że cała operacja musi być wykonywana jak najszybciej.W ten sposób można zadać duży dmg bez utraty własnych HP.
2 Sposób:
Druga również popularną metodą walki Glada jest chowanie porządnego blunta w plecaku ( w parze z rozwojem skilla Stun). Podczas walki po prostu zamieniamy broń (żeby robic to szybko najlepiej wyciągnać ikone duali i blunta na pasek) i uderzamy Stuna - dobrze rozwinięty Stun i niewątpliwie odrobinka szczęścia pozwolą nam szybko i bezboleśnie (dla nas) zakończyć walkę przez KO .
Do walk z klasami które mają stosunkowo mało HP polecam technikę walki z wykorzystaniem skilli działających na odległość (Sonic Storm, Sonic Buster itp.) faktem jest, że jeżeli podejdziemy zbyt blisko to możemy nie zdążyć załadować Triple Sonica (wtedy mamy marne szanse), alejest to typowe dla walki Gladem - "Ryzyk, Fizyk"
STYL WALKI W PvE:
Expiąc Gladem (podobnie ja daggerami) musimy poznać tainiki sztuki dobijania. Jest to wyjątkowo łatwe ze względu na duży dmg zadawany skillami. Wystarczy uderzyć Triple Sonica albo Triple Slasha i dobić SSami - żaden problem! Przykładowo na popularnego w DVC Marluk Berserkera rozwalimy przez: Triple Sonic Slash > Triple Slash > SSy
Po tych dwóch skillach zostaje mu max 20% HP wieć wysatrczą ze 3 SSy. Aha w miejscach gdzie panuje tłok tzn. dużo luda, mało moba bardzo przydatne są skille działające na odległość (Sonic Buster itp.) - nie musimy dobiegać do moba tylko po prostu zaczepiamy go i sam do nas biegnie - jest to bardzo skuteczne jeśli w okolicy nie ma KSiarzy - zakały wszystkich serwerów, i ogolnie gnid jakich ze świecą w calym Imperium szukać (heh Star Wars) Później skille te mogą zadać nawet 1000-1200 dmg ( lvl 65-67 na C2) dlatego warto je rozwijać. Możemy również expic przy użyciu tylko SSów, ale to wiąże się ze sporym zużyciem Healing Potów. Oceńcie sami, którą taktyką i którą postacią chcecie grać. Ja polecam Glada bo jest bardzo wszechstronny.
UWAGA:
Chciałbym zaznaczyć, że powtórzenia w "wadach i zaletach" NIE są pomyłką - jest celowe działanie autora, mające na celu obiektywny opis postaci.




TRESURE HUNTER

ZALETY:
- najszybszy Spd. Atk w grze
- dzięki Silent Move przechodzmy obok MoBów agresynwych
- silne i częste krytyki: posiada Vicous Stance oraz pasywny Critical Power i Critical Chance
- w razie duzych problemow uzywama Dash'a i koles zostaje daleko za nami
WADY:
- wolniejszy od Plainswalkera
- mało HP ale i tak najwięcej spośród Dagger'ów
STYL WALKI W PvP:
- podbiegamy od tylca Backstab, potem Deadly Blow i Mortal Blow i tak w kółko aż do śmierci przeciwnika.
STYL WALKI W PvE:
- gdy MoB jest pasywny używamy Backstab zaś gdy agresywny DeadlyBlow i kończymy dzieło SS'ami
- gdy jest większa liczba mobów używamy używamy Ultimate Evasion i niszczymy każdego MoB'a,udajemy smierć poprzez Fake Death czym odwracamy uwagę MoB'ów
- gdy jest jedne mob a nie dajemy rady mozemy uzycz trick.




HAWKEYE

ZALETY:
- Ultima Evasion - zwiększa Evasion na krótki okres czasu
- największy dmg spośród łuczników
- dzięki Silent Move przechodzmy obok MoBów agresynwych
- silne i częste krytyki: posiada Vicous Stance oraz pasywny Critical Power i Critical Chance
- w razie dużych problemow uzywama Dash'a i koles zostaje daleko za nami
WADY:
- mało HP ale i tak najwięcej spośród łuczników
STYL WALKI W PvP:
- Stun Shot, odbiegasz, Double Shot, znow Stun Shot, Double, i tak do smierci...
STYL WALKI PvE:
- jeden mob: SS, odbiegasz, SS i tak w kolko (na nizszych ratach bez ss)
- wiele mobow: nie atakujesz wielu mobow na raz bo nie masz Bursta, starasz sie odciagac pojedynczo, a jak juz cie gonia to stajesz wlaczasz Ultimate Evasion i ladujesz po kolei, jak nie masz UE, to ta sama taktyka jak przy jednym mobie
w PvE rzadko uzywamy skilli bo nie starcza na nie many...



WARLOCK

ZALETY:
- 2 silne cubici Binding ( rzuca Paraliż ) i Storm ( atakuje )
- Summony z z najlepszym Critical Rate, Accuracy, Evasion, Atk. Speed
- Duzy wybor broni(mu to obojętnie)
- Nie naraza się życia
- Leczy summona z: Paralizu,Sleep,Hold i Trucizn(w c3)
- Cale party to my(buffer.healer/dd) i Summon(tank/dd)
- Odziwo przydatny w party
WADY:
- Malo HP
- Zaklecia zatrzymuja sie na 20 lv(ale to i tak summoner wiec tym się nie walczy)
- Do czasu kiedy nie masz Transfer Pain 3 jestes słaby w PvP
Taktyki w PvP:
- Mew the Cat lub Kai the Cat oraz cubici.Tradycyjnie Transfer Pain, jezeli to wojownik to uciekamy jak mag ktory chce Sleep'nac to walimy w summona lub on nas. Jak przeciwnik jest Stun'tniety walimy go z summonem.
Taktyki w PvE:
- Summon jak "coś jest wolne to my atakujemy a Summon wali a jak szybkie to pierw Summon i my mu pomagamy ręcznie(bron glownie to duale). Jak mamy klopoty uzywamy BSPS i używamy Sleep.




PROPHET

ZALETY:
- mnóstwo buff'ów
- mimo iż jest bufferem potrafi uleczyć (słabo, bo słabo, ale czasem uratuje komuś [beeep]sko)
- każda gildia przyjmnie nas z otwartymi ramionami
- łatwo znaleźć party
- można nieźle zarabiać sprzedając buffy
WADY:
- mimo wszystko nie jest typowym wojem i po każdym zwarciu trzeba się liczyć ze spodatkiem many na leczenie.
Styl walki w PvE:
1) W party:
a ) używając łuku:
- buffujemy wszystkich członków party
- atakujemy zaraz po tanku
- nie narażamy się na utratę zdrowia
- niestety łuk do każdego strzału spożywa jakże cenną manę
b )używając duali:
- buffujemy wszystkich członków party
- atkakujemy zaraz po tanku
- nizły dmg. (jak na propetha)
- czasem możemy oberwać
- osobiście polecam mieczyki
2) solo
a ) używając łuku
- buffujemy się na maksa
- walimy root'a
- pakujemy w moba z łuku
- jeżeli trzeba, to powtarzamy czynność do skutku
- bardzo skuteczny sposób
- problem zaczyna się gdy root nie wchodzi
- łuk żre manę
b )używając duali
- buffujemy się na maksa
- walimy moba po łbie
- leczymy się...
- propeth, to nie wojownik
- na leczenie się wydajemy sporo many
- spora skuteczość
PvP:
Propeth to chyba jedna z najgorszych postać do pvp... Szansę widzę jedynie walcząc łukiem z kimś walczącym w zwarciu, postępujemy w wtedy jak z mobem.




TEMPLE KNIGHT

ZALETY:
DEFENSYWA
- Największa ilość P.Def ze wszystkich postaci (posiada skille pasywne i self buffy, Aura, Defense który zwiększa P.Def o 10%(2lvl)
- duża ilość M.Def (posiada skille pasywne i self buffy Spirit Barrier zwiększa M.Def o 35%(3lvl)
- dość mała ilość HP ale nie najmniejsza, którą zresztą nadrabia dużą ilościom P.Def
- bardzo duża odporność na strzały największa ze wszystkich tank'ów (Shield Mastery 4lvl 99% szansa na blok, Defect Arrow 4lvl 25% zmniejszone obrażenia od strzał)
- Shield Mastery (Absorbuje dmg tarcza zanim dosięgnie on zbroi, na 4lvl zwiększa szanse, o 80%, czyli razem z tarcza mamy max 99%) gdyby dało się więcej mój TK miał by 256% na blok
- Sprint (self buff zwiększa szybkość biegania na 2lvl)
- Ultimate Defence (lvl 2: +3600pdef/+2700 M.Def, trwa 30 sekund)
- Guard Stance ( skill, który się używa jak accuary u ludzi żre ogromne ilości MP zwiększa P.Def i szanse na Blok tarcza oraz szanse na zablokowanie criticala tarcza C3 oraz zwiększa szanse na zablokowanie jakiegokolwiek ataku fizycznego dzięki temu skill’owi także tarcza ma szanse zablokować atak mieczem 2h, bo zwykły blok niemógł zatrzymać 2h miecza na 4lvl zwiększa P.Def o 1k daje 99% szans na blok tarcza 20% więcej szansy na zablokowanie Critikala i 15% szans na zablokowanie jakiegokolwiek ataku fizycznego dodatkowo)
- Life Cubic (szanse na leczenie zależą od ilości HP im mniej HP tym większa szansa na uleczenie ciekawostką jest to że ten kubik leczy także członków drużyny leczy członka drużyny z najmniejszą ilością HP potrafi wyleczyć na 3lvl 400HP oczywiście na oficjalnych serwerach ten kubik dochodzi do 8lvl gdzie leczy 1200 HP czas trwania kubika 15minut) nieoficjalnie odkryłem jak zwiększyć moc obu kubików 2-krotnie sposób jest prosty BSPS dodatkowo zwiększenie mocy kubika daje nie tylko większy Heal ale także ma szanse leczyć 2 razy pod rząd, jak zwiększyć moc kubików odkrył mój mistrz Drakoon
- Elemental Heal (self heal naprawdę przydatne by szybko odnowić sobie HP, a jak się wie jak zwiększyć 2-krotnie moc leczenia to leczy naprawde dużo zwiekszyć moc można Bsps)
- Poison Recovery i Cure Bleeding ( leczy z trucizny oraz z krwawienia nie da się go tak ruszyć)
OFENSYWA
- Storm Cubic (medium/high szanse na zaatakowanie ilość ataku zależy od ilości ataku gracza im więcej gracz atakuje tym więcej razy kubik uderza Wind Strike dmg waha się od 300-600 na 3lvl oczywiście to też zależy od M.Def przeciwnika ile zada ten kubik na oficjalnych serwerach osiąga także 8lvl gdzie na 8lvl ignoruje M.Def przeciwnika i wali centralnie a dmg wynosi 1500 czas trwania kubika 15minut tego kubika tak samo da się zwiększyć moc 2-krotnie przez BSPS, odkrył to mój mistrz Drakoon
- Aura Atak ( zwiększa P.Atk gracza 2lvl)
- Entangle (zmniejsza szybkość chodzenia przeciwnika 3lvl o 50% - potrzebny duży M.Atk)
- Hate i Hate Aura ( można tego używać na PvE i PvP na PvP zmniejsza Def przeciwnika, ale zwiększa ich dmg, dowiedziałem się tego)
- wysoki współczynnik A.Spd najwyższy z tank’ów
- najwyższy współczynnik VIT wśród tank’ów (ciężko żeby Sleep wszedł)
WADY
- najniższy dmg wśród tank’ów (Damage= pattx70/P.Def wroga (+/- 5%)
- średni współczynik Accuracy (zwiększamy go poprzez Blunt+tatuaze do Dex)
SPRZĘT:
- Doom Heavy Set (+320 HP, -3 STR (tracimy troche dmg) +3 CON (+240 HP, wieksza odpornosc na ogluszenia), Shield Defense Rate increase by 24%)
- Art of Battle Axe (SA Health +25% HP), jako ze to topór, więc zwiększa, accuracy o 4
- Tatuaze: CON oraz DEX kosztem STR
NAJWIĘKSZE PROBLEMY Z:
- Daggerzy (na wyższych lvl’ach, ze względu na ich duży Evasion oraz nasze małe accuracy mamy problem z trafieniem). W C3 tarcza ma szanse na zblokowanie ich critic’ów. Każdy tank ma z nimi problem niema wyjątków.
PvP
Odrazu mały wstęp na PvP Temple niema z nikim szans walka będzie trwała nawet 1 h i więcej, ale raczej przegra cóż cuda się zdarzają
- zaczynamy od zarzucenia Guard Stance bez tego ani rusz dalej walimy Entangle jak wejdzie to daje nam dużą przewagę w polu rzucamy się na wroga ze swoja broń i SS, jako że niema żadnych skili ofensywnych, ale mamy kubiki ktre zwiekszą nasze szanse, kiedy bijemy i życie schodzi nam pod długim czasie wycofujemy się, jeśli weszło entagle to uciekamy i się leczymy ręcznie oraz kubikem i wracamy i tak w kółko a bardzo ważna sprawa jak długo się utrzymamy w polu zależy od ilości many, czyli jak nam się mana skoczy to wyłącza się Guard Stance i nasz Def spada
- jeżeli jesteśmy już na przegrywającej pozycji to żeby bardziej zirytować wroga i zwiększyć nasze szanse rzucamy Ultimate Def i walimy ciągle Potiona do życia, Heal własny i Heal z kubika, jak sprawdzałem to po skoczeniu się Ultimy mamy całe HP i wracamy do zabawy, ale używać tego tylko w ostateczności jak mamy bardzo mało życia cóż nazwijmy to specialną właściwościom
a teraz chcem podać przykłady np jak walczysz pvp z łucznikiem to mu sie mana skoczy zanim cie zabije i bedzie czekał asz sie odnowi dlatego mecze z łucznikami trwaja naidłużej oraz z tankami
PvE
- Sprawa prosta Guard Stance nasz największy przyjaciel oczywiście nie wspominam, że przed atakiem trzeba być zbufowanym i mieć kubiki biegniemy na wroga i go siekamy bronią z SS i kubikami oraz łykamy poty życia które z reszta bardzo rzadko będą potrzebne i bijemy aż do śmierci taki los
SIEGE
- Naszym celem jest Tankowanie w 1 lini zawsze stoimy(niema się, co martwić, że Cię szybko ściągnie jakiś mag bądź łucznik z taka obrona niema szans) WAŻNE NIEPRZEPROWADZAMY ŻADNEJ AKCJI W POLU SAMI, czyli nie rzucamy się na wroga solo, bo to niema sensu mamy za zadanie tank’owac party i cały sojusz jesteśmy bardzo przydatni żadne party, które atakuje bądź się broni nie może obejść się bez TK, ponieważ jego kubik leczy członków drużyny oraz pójdzie jako 1 na wroga co da możliwość ataku magom i łucznikom właśnie taka jest zależność TK prawie nikt nie zabije ale i on nikogo niezabije dlatego TK musi wozić się z magami i łucznikami. Jeszcze coś musimy badać całe pole walki wyszukujemy graczy którzy, robią wsparcie i jeśli np. uciekają i maja mało HP mamy ich bronić sprawa prosta stajemy miedzy niego a wroga dzięki czemu wsparcie schowa się za nas i odnowi sobie HP oraz zabije wroga bezpiecznie (ciekawostka 9 TK w 1 party Team nie do zabicia może śmiało wleźć w wroga sam środek i zrobić zamieszanie bo wszyscy ich będą bić i zabić nie będą mogli a w tym czasie reszta uderza na nich a czemu nie zginą bo każdy będzie miał kubika leczącego który oprócz leczenia swego pana będzie leczył także członków drużyny, czyli leczenie NON STOP i jeszcze Guard Stance zrobi swoje ta taktyka naprawdę działa koleś co gra na oficjalnym servie powiedział mi o tym)




SWORDSINGER

Zalety:
- od 55 lvl Sword Symphony - zadaje dmg i odstrasza moby atakujące Cię
- posiada bardzo przydatne pieśni partowe poprawiajace statystyki (mogą działać razem z innymi buffami)
- posiada Ultima Defence (1 lvl)
- posiada Spirit Barier (która poprawia M.def)
- posiada Aura Atack, Aura Defence i Deflect Arrow (poprawia atak,obrone i obrone przed strzałami)
- Sprint (dodaje do szybkości, razem z song of wind i tatoo na speeda SwS byłby bardzo szybki)
- posiada Entangle (spowalnia moba i graczy)
- dość duzy M.def
- posiada Elemental Heal(jak kazdy elficki wojownik)
- posiada Charm
- posiada Hate (przyciąga moba)
Wady:
-mało HP
-mało MP (MP u SwS jest bardzo potrzebna)
-mały P.Atk, P.def
Styl walki w PvP:
- Entangle, Ultima Defence i SS,SS,SS,SS...
Styl walki w PvE:
-Entangle,SS,SS,SS,SS,SS,...(wrazie rzucenia się na ciebie większej ilości mobow skuteczna jest Ultima Defence, trwa 30 sec. ale w 30 sec. wszystko sie moze zdarzyć, można rowniez użyc Sword Symphony odstraszające moby.)
BROŃ:
Ogólnie SwS moze wałczyć każdą bronią ponieważ na żadną niema skili, jednak SwS powinien walczyc raczej dualami (wiadomo), wiekszy P.atk.
UWAGI
Postać ogólnie przeznaczona do party. Powinna nosić ze sobą robe armor (więcej MP przy rzucaniu piesni)




PLAINSWALKER

ZALETY:
- najszybsza postać/dagger w grze
- posiada Elemental Heal - samoleczenia
- silne i częste krytyki: posiada Vicous Stance, psywany Critical Chance
- największy współczynnik M.Def - Spirit Barrier
- Charm - odwraca uwagę mobów ( potrzebny duży M.Atk )
- Entangle - skill który spowalnia MoB'y i Graczy
WADY:
- mało HP
- najmniejszy dmg spośród daggerów
STYL WALKI W PvP:
- podbiegamy od tylca Backstab, potem Deadly Blow i Mortal Blow i tak w kółko aż do śmierci przeciwnika.
STYL WALKI W PvE:
- gdy MoB jest pasywny używamy Backstab zaś gdy agresywny DeadlyBlow i kończymy dzieło SS'ami
- gdy jest większa liczba mobów używamy używamy Ultimate Evasion i niszczymy każdego MoB'a bądź udajemy smierć poprzez Fake Death czym odwracamy uwagę MoB'ów



SILVER RANGER


ZALETY:
- Ultima Evansion - zwiększa Evasion na krótki okres czasu
- najszybszy postać/łucznik
- Elemental Heal - samoleczenie
- Spirit Barrier - skill poprawiający M.Def
- Charm - odwraca uwagę mobów ( potrzebny duży M.Atk )
- Entangle - skill który spowalnia MoB'y i Graczy
WADY:
- najsłabszy P.Atk
- najmniej HP spośród łuczników
STYL WALKI W PvP:
- Stun Shot, odbiegasz, Double Shot, znow Stun Shot, Double, i tak do smierci...
STYL WALKI W PvE:
- jeden mob: SS, odbiegasz, SS i tak w kolko (na nizszych ratach bez ss)




SPELLSINGER

ZALETY:
- masakrator na arenie, rozwali wszystkich na self buffach
- postać rzucająca czary najszybciej z gry
- gdy jest porządnie zbuffowany nie znajdziesz większego masakratora
- na lvl 60+ dochodzą masakryczne skille ( Blizzard, Aura Symphony, ktore ładuje się za pomocą Seed of Water, postacią w B gr Biżuterii zadaje po 1k dmg, zaś mobom 2k )
- zbuffowany potrafi wyciągnąć 2k M.Ak i 900 C.Spd: DOWÓD
WADY:
- mało HP
- najmniejszy dmg spośród magów ( ale nadrabia szybkością )
SPRZĘT:
Wszystko co zwiększa C.Spd ( jego największy atut ) Devotion Set, Karmian Set, Avadon Set. I jak najlepsza laska/książka.
STYL WALKI W PvP:
- ważna rzeczą jest to czy przeciwnikowi wejdzie Sleep czy nie, jeśli wejdzie to oznacza to, że już wygrałeś pojedynek używając samego Freezing Shackle i na koniec HydroBlasta, zaś jeśli nie wejdzie pojedynek może być dosyć ciężki, ponieważ nie będzie czasu na rzucenie drugiego Sleep'a będzie trzeba polegać na Hydro Blascie i Aura Flare.
- można również się pobawić czyli: Sleep, Hydro, Sleep, Hydro, Sleep, Hydro, ( bardzo denerwuję przeciwnika
STYL WALKI W PvE:
- walka polega głównie na HydroBlascie ponieważ MoB nie zdąrzy do Ciebie dobiec
- przy większej liczbie mobów używamy Sleeping Cloud i powoli niszczymy moby jeden po drugim.
- na silniejszych MoB'ach można się bawić kombinacją: Sleep, Freezing Shackle




ELEMENTAL SUMMONER

ZALETY:
- Summony najbardziej związane z magią
- 2 silne cubici Aqua ( atakuje ) i Life ( leczy )
- Summony z z najlepszym M.Atk
- Duzy wybor broni(mu to obojętnie)
- Nie naraza się życia
- Leczy summona z: Paralizu,Sleep,Hold i Trucizn(w c3)
- Cale party to my(buffer.healer/dd) i Summon(tank/dd)
- Odziwo przydatny w party
WADY:
- Malo HP
- Zaklecia zatrzymuja sie na 20 lv(ale to i tak summoner wiec tym się nie walczy)
- Do czasu kiedy nie masz Transfer Pain 3 jestes słaby w PvP
Taktyki w PvP:
- Unicorn Merrow lub Unicor Boxer oraz cubici. Tradycyjnie Transfer Pain, jezeli to wojownik to uciekamy jak mag ktory chce Sleep'nac to walimy w summona lub on nas. Jak przeciwnik jest Stun'tniety walimy go z summonem.
Taktyki w PvE:
- Summon jak "coś" jest wolne to my atakujemy a Summon wali a jak szybkie to pierw Summon i my mu pomagamy ręcznie(bron glownie to duale). Jak mamy klopoty uzywamy BSPS i używamy Sleep.





SHILEN KNIGHT

ZALETY:

DEFENSYWA
-duza ilosc Pdef (oprocz skilli pasywnych posiada dodatkowo Aura Defens co daje +10% pdef)
-duza ilosc Mdef (posiada skille pasywne - magic resistant 37lvl)
-odpornosc na strzaly (shield mastery na 4lvl: 99% szansy na blok; w polaczeniu z self buffem Deflect Arrow 4lvl: 25% zmniejszone obrażenia od strzał)
-debuffy (Hex na 2lvl - zmniejesza pdef o , Power Break na 2lvl - zmniejsza patk, Poltegriest Cubic na 3lvl - zmniejsza patk, pdef i speed WSZYSTKIE DEBUFFY SIE KUMULUJA)
-Ultimate Defens (lvl 2: +3600pdef/+2700 M.Def, trwa 30 sekund)

OFENSYWA
-3 silne drainy z kazdego od 20% do 35% dmg wraca do nas jako hp (Drain Energy - 37lvl, Life Leech - 7lvl, Vampire Cubic - 3 lvl)
-lightning strike (daje stuna na 2 minuty i wali za 1047 dmg - najsilniejszy Stun w grze)
-bleed (Sting na 33lvl - zadaje 349dmg i ma intensity 6)
-3 silne poison (Poison lvl7 - intensity 6 i Viper Cubic - 2lvl - intensity 6 i Corpse Plague - 2lvl - intensity 6)
-dobre Accuracy wiec nie ma problemu z trafnieniem przeciwnika; czesto też wchodzą krytyki
-najwyższy STR w grze co daje mu przewagę w patk

W połączeniu bleeda z naszym poison i poison z cubica robią prawdziwą masakre z HP przeciwnika... kiedyś zmierzyłem z kumplem i spadało koło 200hp na sekunde)

WADY:
-mała ilość HP (max 3394 na 70lvl)
-małe CON co powoduje że Stun raczej wchodzi


PVP:
na poczatek ida 2 drainy od nas, cubici same poleca i tym nie musimy sie martwic, jezeli walczymy w magiem lub lucznikiem to lepiej od razu wystartowac bez drainow by jak najszybciej sie kolo nich znalezc. sleepa nie musimy sie raczej obawiac z takim resistem i dobra bizuteria, lucznik tez straszliwie traci na umiejetnosciach tarczy (zreszta na bank oberwal juz debuffy od cubicow), spokojnie mozna dobiec, walimy lightening strike, sting(na bleeda - wczesniej juz mial zalozone koles poison z cubica), poprawiasz hexem i/lub power break, drainy i walimy po lbie ile wlezie (w razie problemow to UD i drainy)

można również walcząc pobawić sie w maga:
rzucić drainy, walnac ligtening strike, odbiec walnac znowu drainy, jezeli nadal stoi to UD i drainy
ale walczac z charami co maja resista na magie to za duzo nam nie da.

walcząc z wolniejszymi postaciami ta druga metoda jest całkiem fajna

3 metodą (dość eksperymentalną jak dla mnie i to tylko na daggery) jest załatwienie sobie BoPa najpierw walimy wszystko tak jak w pierwszym scenariuszu... jezeli nie wejdzie LS to rzucamy UD i wyjmujemy łuk...
tej metody jeszcze dobrze nie sprawdziłem ale na forum warcry wszyscy SK mowią że dobrze sie sprawdza

PvE:
ogolnie to drain (jeden wystarczy...drugi poleci z cubica) i ss... nie ma tu wielkiej filozofi... na mobach szkoda tracic mp na inne rzeczy... cubici robia debuffa i draina za nas... (ja osobiscie na mobach zawsze latalem bez vipera)

SIEGE:
doskonała postać osłonowa działająca trochę z boku ale potrafiąca również walczyć w zadymie głównie jest to postać do osłabiania skuteczności wrogich łuczników i wykańczania magów.
(gdzies na sieci był filmik z przykładem idealnego zachowania SK na Siege... jak go znajdę to dam linka)

SPRZĘT:
Są dwie szkoły:
1.
Wszystko co daje CON i HP czyli:
-Doom Heavy Set (+320 HP, -3 STR (tracimy troche dmg) +3 CON (+240 HP, wieksza odpornosc na ogluszenia), Shield Defense Rate increase by 24%)
-miecz do wyboru (ogolnie mieczy Bgrade na Health nie ma a w topory nie ma co sie pchać to najlepiej wybrać Damascusa z Focus co da nam +77 na krytyka)
-Tatuaze: CON oraz DEX kosztem STR
2.
Zrobić jak najwyższe STR czyli:
-BW Heavy Set (+7 Speed +5% HP Regen +3 STR -1 CON -2 DEX)
-miecz (Damascus z Focus... jak powyżej)
-tarcza Dooma
-Tatuaże: STR kosztem DEX i CON

W drugim sposobie chodzi o doprowadzenie do jak najwiekszego patk w naszym SK. DE z natury mają najwyższy STR ale powyżej 40 za kazdy pkt STR dostaje się+4% patk... przy tym sposobie można uzyskać nawet +32% patk na naszym SK. Oczywiście kosztem CON i HP ...ale ogolnie przy większym DD nie robi różnicy ta strata koło 560 HP co można mieć w pierwszym sposobie.
Ogólnie sprzęt trzeba dobrać sobie do swojego podejścia do gry




ABBYS WALKER

ZALETY:
- Sting - ulepszona wersja Bleed'a
- używając Silent Move przechodzimy obok mobów
- silne i częste krytyki: posiada Vicous Stance oraz pasywny Critical Power i Critical Chance
WADY:
- wolniejszy od Plainswalkera
- mało HP
STYL WALKI W PvP:
- podbiegamy od tylca Backstab, potem Deadly Blow i Mortal Blow i tak w kółko aż do śmierci przeciwnika.
STYL WALKI W PvE:
- gdy MoB jest pasywny używamy Backstab zaś gdy agresywny DeadlyBlow i kończymy dzieło SS'ami
- gdy jest większa liczba mobów używamy używamy Ultimate Evasion i niszczymy każdego MoB'a,udajemy smierć poprzez Fake Death czym odwracamy uwagę MoB'ów



PHANTOM RANGER

ZALETY:
- Ultima Evansion - zwiększa Evasion na krótki okres czasu
- silny dmg z pojedynczego strzału
- posiada duzy dex, atk. speed i evasion
- Drain Energy
- Power Break -oslabia atak przeciwnika
- HEX!! -oslabia obrone przeciwnika
- duza szansa na krytyka
WADY:
- najmniej HP ze wszystkich lucznikow
- malo MP
- brak Burst Shota
- bardzo podatny na Stuna
- garbi sie jak chodzi
STYL WALKI W PvP:
- gdy stoisz blisko: Stun Shot(jesli wejdzie dajesz Hexa), odbiegasz, Double Shot, znow Stun Shot, Double, i tak do smierci...
- gdy stoisz daleko: to samo tylko ze bez Hexa
STYL WALKI W PvE:
- jeden mob: SS, odbiegasz, SS i tak w kolko (na nizszych ratach bez ss)
- wiele mobow: nie atakujesz wielu mobow na raz bo nie masz Bursta, starasz sie odciagac pojedynczo, a jak juz cie gonia to stajesz wlaczasz Ultimate Evasion i ladujesz po kolei, jak nie masz UE, to ta sama taktyka jak przy jednym mobie
w PvE rzadko uzywamy skilli bo nie starcza na nie many...




PHANTOM SUMMONER

ZALETY:
- 2 silne cubici Spark ( rzuca Shock ) i Poltergeist ( debuffuje )
- Summony z najwiekszą siłą i P.Atk
- Duzy wybor broni(mu to obojetnie)
- Nie naraza sie życia
- Leczy summona z: Paralizu,Sleep,Hold i Trucizn(w c3)
- Cale party to my(buffer.healer/dd) i Summon(tank/dd)
- Odziwo przydatny w party
WADY:
-Malo HP
- Zaklecia zatrzymuja sie na 20 lv(ale to i tak summoner wiec tym się nie walczy)
- Do czasu kiedy nie masz Transfer Pain 3 jestes słaby w PvP
Taktyki w PvP:
- Shilotue lub Soulless oraz cubici.Tradycyjnie Transfer Pain, jezeli to wojownik to uciekamy jak mag ktory chce Sleep'nac to walimy w summona lub on nas. Jak przeciwnik jest Stun'tniety walimy go z summonem.
Taktyki w PvE:
- Summon jak "coś jest wolne to my atakujemy a Summon wali a jak szybkie to pierw Summon i my mu pomagamy ręcznie(bron glownie to duale).Na bossów to roznie ale shilotue kosztuje 1 d grade cristal(czyli bardzo malo) i walimy nia z dystansu Drainem i potem z bliska i tak az boss padnie. Jak mamy klopoty uzywamy BSPS i używamy Sleep.




WARMISTH

ZALETY:
- dużo HP
- dużo P. def
- możliwość tworzenia przedmiotów, przez co stać nas na lepszy sprzęt w stosunku do innych klas, w późniejszych etapach gry ostać niezbędna ponieważ może tworzyć przedmoty B gr i A gr i S gr
- Siege Golem i Mechanic Golem
- dwa Stuny
Wady:
- mały P. Attack
- postać dosyć wolna
STYL WALKI W PvP:
- wysyłamy Golema do boju
- walimy stunami na zmianę (Stun i Hammer Crash)
- reszta to już tylko SS'y
STYL WALKI W PvE
- od 43lvl używamy mechanic golema
- walimy Stuna
- i zostają tylko SS'y




BOUNTY HUNTER

ZALETY:
- tylko ta klasa posiada takie skille jak Spoil i Sweep dzięki czemu jest w posiadaniu większej liczby materiałów
- dużo HP
- dużo P. def
- w późniejszych etapach gry postać niezbędna ponieważ tylko ta postac potrafi znaleźć recepty i materiały na przedmioty B gr, A gr, S gr
- dwa Stuny
Wady:
- mały P. Attack
- postać dosyć wolna
STYL WALKI W PvP:
- walimy stunami na zmianę (Stun i Hammer Crash)
- reszta to już tylko SS'y
STYL WALKI W PvE
- walimy Stuna
- i zostają tylko SS'y




OVERLORD

ZALETY
- duży M.Def chyba największy ze wszystkich magów
- dużo HP jak na maga
- Stun - gitaśna i przydatna umiejętność (nie raz uratowała mi zadek)
- "wampiryzm" nie pisze nazw, bo skilli o tym działaniu jest dużo u orka, ale jest najsilniejszy ze wszystkich, co w jakiś sposób rekompensuje brak Heala
- cala masa buff’ów na clan
- potrafi rozgnieść o 10 lvl lepszego MoB’a zanim tamten podejdzie (rzadko się udaje, ale jak się używa BSPS to luuuz)
WADY:
-powolność, jak już coś nas dopadnie to nie ma sensu uciekać (chyba, że ma się założonego Wind Walk’a)
- wolno regenerującę się MP
- niesamowicie mały Casting Speed, ale jak się doładuje i jakiś miły Set do C.Spd założy to jest git
Sprzęt:
I tu zawsze zdarzają się rozbieżności, a mianowicie Overlord jest tak uniwersalna postacią, iż może biegać w każdej zbroi i nic mu to nie zawadza różnice widać tylko w stylu walki, co do broni to BLUNTY zależnie, kto co lubi albo laski albo obuch i tarcza
PvE
Overlord - Magik-> Robe + laska owocuje dużym M.Atk, ale w skutek, czego mamy, mało Defa. Mając dużo many mamy możliwość rzucenia większej puli czarów w jednego wroga bez konieczności odpoczynku, co chwila, wraz z połączeniem do czaru BSPS dostajemy tak wysoka premie do M.Atk, że teoretycznie zawsze nam wejdzie czar, a teraz kolejność magii
1.Wróg szybki
- Sleep
- Ogień (chodzi tu o zaklęcia typu Frost Flame czy Venom lub Chill Flame)
- jak już przestanie działać wysysamy HP, jeśli przeżył
- albo strzała z laski albo ucieczka i znów Drain HP
2.Wróg wolny
- od razu ogień i do skutku póki nie zejdzie mu HP na tyle żeby zabić go chuchnięciem
PvP:
Overlord jest dobry na PvP, ale nie bez wad jeśli wejdzie pierwszy sen to walkę masz w kieszeni jeśli nie to zacznij się modlić jak nie wejdzie pierwszy sen to BSPS i szybko drugi nim wróg się zorientuje co i jak i zdąży podbiec czy uśpić Cię zasada jest taka ze musi wejść sen i ogień jak już wejdzie to zgniatasz wroga jak robaka (sam tak robię i ginę tylko jak mi sen nie wejdzie)
PvE:
Overlord - wojownik-> tu bym radził Heavy lub Light Armor zależnie czy wolimy więcej MP czy Defa, co do broni to Blunt i tarcza
1.Wróg Szybki
-sen
-ogień czekamy do przebudzenia się stwora i tłuczemy do końca (często jest tak ze ginie we śnie)
- jak ma więcej HP odpalamy Soul Cry i siekamy
2.Wróg Wolny
- tu gorzej bo ci powolni naogół mają dużą krzepę w łapie ale standardowo sen i ogień potem tylko dobijamy i expeki do worka ponownie przychodzi nam z pomocą SOUL CRY najlepszy skill w L2 chyba na 20lv gołymi rękami można zabić Red Bear’a na luzie który wojownik tak umie
PROBLEMY.....
Z każdym w kogo Sen nie wejdzie + łucznicy o wysokich lvl bo strasznie szybko strzelają i przerywają czary aczkolwiek da się wygrać z łucznikiem
SIEGE....
Nasza rola sprowadza się to rzucania buff’ów i Chant of Life (regeneracja) na ekipę od czasu do czasu kogoś zatruwasz bądź palisz, żeby ułatwić chłopakom wyrzynkę nie wiem czy da się wrota podpalić nie znalazłem tego nigdzie ani nie próbowałem wiec nie wiem ale to też by można wpisać na listę zadań na Siege jako osłabienie drzwi (swoja droga dobry klimat drzwi maja 1hp a tu boom woj walni i jednym strzalem wrota zmiecie )
UWAGI
- jesteśmy przydatni w świecie L2 i do party i do klanu umiemy leczyć, buff’owac, i walczyć (nie tak dobrze jak woje, ale Soul Cry robi swoje) w sumie Overlord to dośc chodliwy towar)
- profesja nie dla n00bów i żeby nim grac trzeba mieć pojęcie o L2, bo bez najmniejszego doświadczenia niema, co ruszać Overlorda.




WARCRYER

ZALETY
- duży M.Def chyba największy ze wszystkich magów
- dużo HP jak na maga
- Stun - gitaśna i przydatna umiejętność (nie raz uratowała mi zadek)
- "wampiryzm" nie pisze nazw, bo skilli o tym działaniu jest dużo u orka, ale jest najsilniejszy ze wszystkich, co w jakiś sposób rekompensuje brak Heala
- cala masa buff’ów na party
- potrafi rozgnieść o 10 lvl lepszego MoB’a zanim tamten podejdzie (rzadko się udaje, ale jak się używa BSPS to luuuz)
WADY:
-powolność, jak już coś nas dopadnie to nie ma sensu uciekać (chyba, że ma się założonego Wind Walk’a)
- wolno regenerujące się MP
- niesamowicie mały Casting Speed, ale jak się doładuje i jakiś miły Set do C.Spd założy to jest git
Sprzęt:
I tu zawsze zdarzają się rozbieżności, a mianowicie Warcryer jest tak uniwersalna postacią, iż może biegać w każdej zbroi i nic mu to nie zawadza różnice widać tylko w stylu walki, co do broni to BLUNTY zależnie, kto co lubi albo laski albo obuch i tarcza
PvP
Warcryer jest dobry na PVP, ale nie bez wad, jeśli wejdzie pierwszy sen to walkę masz w kieszeni, jeśli nie to zacznij się modlić jak nie wejdzie pierwszy sen to BSPS i szybko drugi nim wróg się zorientuje, co i jak i zdąży podbiec czy uśpić Cię zasada jest taka ze musi wejść sen i ogień jak już wejdzie to zgniatasz wroga jak robaka (sam tak robię i ginę tylko jak mi sen nie wejdzie)
PvE
Warcryer - Magik-> Robe + laska owocuje dużym M.Atk, ale w skutek, czego mamy, mało Defa. Mając dużo many mamy możliwość rzucenia większej puli czarów w jednego wroga bez konieczności odpoczynku, co chwila, wraz z połączeniem do czaru BSPS dostajemy tak wysoka premie do M.Atk, że teoretycznie zawsze nam wejdzie czar, a teraz kolejność magii
1.Wróg szybki
- Sleep
- Ogień (chodzi tu o zaklęcia typu Frost Flame czy Venom lub Chill Flame)
- jak już przestanie działać wysysamy HP, jeśli przeżył
- albo strzała z laski albo ucieczka i znów Drain HP
2.Wróg wolny
- od razu ogień i do skutku póki nie zejdzie mu HP na tyle żeby zabić go chuchnięciem
Warcryer - wojownik-> tu bym radził Heavy lub Light Armor zależnie czy wolimy więcej MP czy Defa, co do broni to Blunt i tarcza
1.Wróg Szybki
-sen
-ogień czekamy do przebudzenia się stwora i tłuczemy do końca (często jest tak ze ginie we śnie)
- jak ma więcej HP odpalamy Soul Cry i siekamy
2.Wróg Wolny
- tu gorzej bo ci powolni na ogół mają dużą krzepę w łapie ale standardowo sen i ogień potem tylko dobijamy i expeki do worka ponownie przychodzi nam z pomocą SOUL CRY najlepszy skill w L2 chyba na 20lv gołymi rękami można zabić Red Bear’a na luzie który wojownik tak umie
PROBLEMY.....
Z każdym, w kogo Sen nie wejdzie + łucznicy o wysokich lvl, bo strasznie szybko strzelają i przerywają czary aczkolwiek da się wygrać z łucznikiem
SIEGE....
Nasza rola sprowadza się to rzucania buff’ów i Chant of Life (regeneracja) na ekipę od czasu do czasu kogoś zatruwasz bądź palisz, żeby ułatwić chłopakom wyrzynkę nie wiem czy da się wrota podpalić nie znalazłem tego nigdzie ani nie próbowałem wiec nie wiem ale to też by można wpisać na listę zadań na Siege jako osłabienie drzwi (swoja droga dobry klimat drzwi maja 1hp a tu boom woj walni i jednym strzalem wrota zmiecie )
UWAGI
- jesteśmy przydatni w świecie L2 i do party i do klanu umiemy leczyć, buff’owac, i walczyć (nie tak dobrze jak woje, ale Soul Cry robi swoje) w sumie Warcryer to dość chodliwy towar)
- profesja nie dla n00bów i żeby nim grac trzeba mieć pojęcie o L2, bo bez najmniejszego doświadczenia niema, co ruszać Warcryer’a.


http://img.userbars.pl/20/3922.png
http://img67.imageshack.us/img67/9017/lineage20dh.jpg
http://img.userbars.pl/113/22422.jpg

Offline

 

#2 2007-09-15 22:40:56

SatanDestroy

Klanowicz

780016
Call me!
Skąd: Okolice szczecina
Zarejestrowany: 2007-09-02
Posty: 125
Punktów :   

Re: OPIS KLAS w l2 (po 2 transferze)

Tak sie zastanawiam dlaczego brakuje tu opisu Tyranta?


http://img.userbars.pl/46/9178.png
http://img.userbars.pl/94/18716.jpg
http://img.userbars.pl/47/9388.gif
http://img.userbars.pl/24/4787.jpg

Offline

 

#3 2007-09-16 23:31:13

Erander

Klanowicz

Zarejestrowany: 2007-02-26
Posty: 139
Punktów :   

Re: OPIS KLAS w l2 (po 2 transferze)

I za mało o SR napisane xD

Offline

 

#4 2007-09-22 23:46:06

Lewy

Klanowicz

7742394
Skąd: Sławetne Mrowiny
Zarejestrowany: 2007-09-19
Posty: 125
Punktów :   -1 
WWW

Re: OPIS KLAS w l2 (po 2 transferze)

nic o necro :S


http://img248.imageshack.us/img248/1614/lewysygna1.png

Offline

 

#5 2007-11-05 21:00:09

Raladan

Klanowicz

Zarejestrowany: 2007-10-28
Posty: 10
Punktów :   

Re: OPIS KLAS w l2 (po 2 transferze)

gdzie Tyrant? najbardziej uniwersalna postać w grze...

Offline

 

#6 2007-11-05 21:22:53

kaukaz

Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-02-22
Posty: 184
Punktów :   

Re: OPIS KLAS w l2 (po 2 transferze)

nie wiem... nie ja to wymyslalem XD


http://img.userbars.pl/20/3922.png
http://img67.imageshack.us/img67/9017/lineage20dh.jpg
http://img.userbars.pl/113/22422.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.warcraft3bn.pun.pl www.speedwaymanager.pun.pl www.creepylegend.pun.pl www.v-violence.pun.pl www.europe.pun.pl